Hos mormor!

Igår sorterades det mest hela kvällen, och nu känns det mycket bättre. Det finns fortfarande saker som jag inte vet var de är, men nu har jag i alla fall rensat lådorna på Trekilen och gjort vad jag kan för nu, så tar jag resten vid ett senare tillfälle.

Just nu sitter jag hos mormor och tittar på tv, och om en timme ska jag åka till Fredrik. Där ska det spelas och skapas musik och flyter det på kanske vi rentav spelar in en melodi eller två! Det blir skoj, och har vi tur hinner Peter dit en sväng också! Senare idag ska jag som sagt hämta mamma och åka till Briggen för thaimat med Bitte, innan det är avslutning med kören. Efter kören (när jag lär vara lite lagom snyftig) ska jag kliva på buss 40 mot Hammarstrand, och sedan när jag kommer fram vore det mys att somna till en film.. Eller vad säger du Jocke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0