Hej från Gläntan!

Det blev inte riktigt som planerat igår.. Sorterade inte en enda kartong, utan spenderade tiden med GarageBand och stämarr istället. Det blev också en rejäl joggingtur, en massa härliga mail som gjort att framtiden ter sig allt ljusare, och en trevlig kväll med mamma, pappa och Jocke.


Härliga bilder från tiden i Stockholm!

Idag klev vi upp före tuppen och åkte in till staden. Här har vi hälsat på mormor och fikat på Pause, där jag också hann med att ringa en massa samtal och boka in lite möten innan vi begav oss till biblioteket för lunch med härliga Emma! Där hann jag också med att surfa lite och läsa lite bloggar innan Åsa och Hans-Erik kom för att hämta upp Jocke och hans packning, och min parkeringstid passande nog tog slut. 

När jag fick lite tid att fördriva passade jag på att hälsa på mamma på Gläntan. Det är mysigt här, och när det är stängt för personalhandledning kan jag sitta och fixa med datorn i lugn och ro. Härligt!

Ikväll ska jag göra ett nytt försök med kartongsorteringen, och sedan ska jag heja på Malena! Imorgon blir det thaimat med mamma och Bitte på Briggen, och sedan ska jag på avslutning med världens härligaste gospelkör innan det bär av mot Hammarstrand igen. Det blir nog en bra, om än lite sorglig, dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0