Framtid och kanelknäcke



Jag vet, det är nästan pinsamt hur dålig jag blivit på att blogga, men det händer å andra sidan inte så mycket som är värt att uppdatera denna sida med. Jag har i och för sig bott på hotell med Allt för byn-gänget (men det har ni ju redan läst om), och varit i Hamrafjället med Hellre än bra och åkt skidor, ätit gott och njutit av finväder som vi gör varje år! I övrigt är jag mest hos Jocke i Hammarstrand och har det bra! Vi tar det mest lugnt faktiskt... Dagarna fördrivs med att vakna, äta frukost, kolla på tv, promenera eller jogga, fundera på livet och framtiden (jodå, det börjar ta sig, men det är lite trögt att komma igång och bli effektiv), fixa (och äta förstås) lunch och middag, äta kanelknäcke och lite mörk choklad och försöka göra något lite mer praktiskt vad gäller framtidsgrejorna..!

Har skickat ett sådant där "praktiskt och effektivt framtidsmail" ikväll, så håll en tumme nu för att jag får ett bra svar!

God natt, sov så gott, och trevlig helg!

Och förresten.. har ni inte provat kanelknäcke förut är det dags nu! MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0