Underbart!

Vet ni.. Jag har det så bra just nu! Våra första spelningar har gått bra, jag har joggat i det underbara vinterlandskapet (imorgon är det dags igen -om vädret tillåter), jag känner mig på det stora hela väldigt lugn, jag tar mig tid att laga mat, plocka med grejer, lägga patiens, titta på filmer, mysa, dricka te (efter att ha varit en sväng förbi Telogott, då mamma och pappa inte hade så mycket te att hurra för) och spela och sjunga inte minst... Ja, Stina, välkommen hem.

Jag tror inte att jag kommer att klara av att vara här på Trekilen hur länge som helst, då det kommer bli överfullt hus här ganska snart. De flesta av oss kommer till på köpet att ha väldigt olika tider att följa och olika jobb att sköta, så det lär bli ganska mycket tid i Hammarstrand och en del i Östersund inom kort, men för nu trivs jag bra här. Mitt jobb består av att planera och repa inför spelningar, kolla upp det som ska kollas upp innan jag startar min enskilda firma och att spela och sjunga, så jag är ju faktiskt fri att bo var jag vill. Ja, som sagt, just nu är det underbart.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hallå Stina?! Vad händer i livet? Hur går turnerandet?

Såg på Blåsan idag att du och Jocke annonserat om spelning ikväll, lycka till till den!

Själv ska jag på Kenny Begins!!



Ha det gött!

Kramar

2009-03-25 @ 10:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0