Söndag

Nu är det dags för mina sista dagar i Stockholm. Idag har det packats, joggats och "Skypeats" så jag känner mig nöjd och ganska mör här i soffan. Jag har en bra vecka bakom mig och jag hoppas att jag har en fin vecka framför mig. Den kommer (förhoppningsvis) att bestå av jobb, drink med systrarna, umgänge med mina vänner och sedan tåg hem till Östersund, hårklippning och sedan en helg på Trekilen i lugn och ro! Det känns bra att åka hem till Jämtland igen, och det känns skönt att åka dit på obestämd framtid. Att jag till på köpet har en massa spelningar känns ju bara helt suveränt!

Jag har en bra känsla i kroppen. Yes!

Kolla förresten gärna in stinaochjocke.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0