Jämtlänning igen.

Så var man tillbaka i Jämtland -på obestämd framtid. Efter en mysig sista vecka i Stockholm som bestått av jobb, nödvändig shopping, middag hos Fredrik, besök av Lisa, bokutdelning för Piratförlaget och slutligen en ordentlig myskväll med mina systrar på La Habana tog jag i morse mitt pick och pack (som var väääldigt stort och tungt) och åkte hem.

Nu sitter jag i soffan på Trekilen med lite lagom värk i armar och axlar, med god mat och lite godis i magen, bra tv i minnet och lite halsont som jag ignorerar. Jag känner mig nöjd och det känns skönt att vara här, men det känns konstigt att det är såhär på obestämd framtid... Det ska dock bli skönt att landa här imorgon, och sedan på söndag kommer Jocke hit och vi ska repa inför turnéstarten. Turnéstarten kommer förresten att bestå av ett besök på Radio Jämtland på måndag vid klockan tolv, så lyssna då! Och sedan är ni välkomna att köpa biljetter till vår spelning på Gläntan (20:-) på onsdag klockan 18:00. Det ska bli så roligt att få spela och sjunga ordentligt igen! Ni som inte gjort det bör förresten kolla in stinaochjocke.se där ni hittar allt från vår repertoar till våra kontaktuppgifter om ni har några frågor eller vill köpa biljetter!

Imorgon fyller mamma Sonja år, så det blir go'frukost, mys och härlig mat med mamma och pappa. Sedan tänkte jag försöka mig på en liten joggingtur också. Det har inte hunnits med någon den här veckan, så det är verkligen på tiden! Det kommer att bli en skön dag här i vinterparadiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0