Fram och tillbaka...

Oj oj, vad jag flänger omkring! Det flyttas mellan Hammarstrand, Trekilen och Östersund, och det är inte många dagar jag stannar kvar på något av ställena... Skönt att jag trivs överallt i alla fall! Och skönt att jag har tillgång till bilar så jag slipper släpa all packning på bussar eller något.

Våra spelningar har hittills gått jättebra, så får vi bara fler bokningar nu i april bör det här gå finfint fram till sommaren. Sedan ska jag ringa en revisor på måndag och se om jag kan få lite hjälp med att starta min enskilda firma, och så funderar jag på om jag ska skriva in mig på någon form av vikariepool någonstans för att få in lite extra pengar. 

I övrigt känner jag mig ganska matt i kroppen och öm i huden, så jag misstänker att jag fångat upp någon form av förkylning från min familj.. Jag tog det dock lugnt under joggingturen igår, och ska vänta minst till imorgon eller på måndag innan jag snörar på mig joggingskorna igen.. Och ikväll tänkte jag ta det lugnt och mysa här i Jockes soffa med god soppa, bröd och lite choklad till Robinsonpremiären och bra program från SVT Play. Efter en sådan kväll borde förkylningen dra sig tillbaka va?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0