Rotlös

Där har vi ordet. Det är den känslan jag går runt och drar på... Om inte alltför många veckor har jag varken lägenhet eller boende, och jag gissar att det är en del i det hela, men det är på ett sätt positivt, för mina tankar om livet från mars och framåt involverar just nu inte Stockholm. Vilken bomb! Det ni.

Igår hade jag det jättemysigt med Hanna, och Karin och Micke verkar ha haft en trevlig kväll. Jag spenderade även förmiddagen hos dem innan jag vandrade till Centralstationen för att träffa Marlene och Gudmar. Även Helena var med och vi fikade och pratade i ett par timmar innan de satt på sina tåg. Då fortsatte jag mitt fikamaraton med Johan, som även han var där, och precis när vi skulle skiljas åt fick jag en meddelande från finaste Erik och även vi hann med en fika på centralen, som tyvärr var alldeles för kort, men ändå. På köpet fick jag även ge Maja en kram! En bra och social dag.

Nu är jag hemma och bekantar mig med datorn, som jag varit ifrån i över ett dygn. Får se om det blir någon film ikväll kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar till imorgon och tycker att du ska bo hos oss.

2009-01-06 @ 20:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0