Ensamt

Idag känns det lite ensamt här i lägenheten. Det är okej, men lite sällskap hade inte varit så dumt... Konstigt att Maja inte är här, och inte kommer vara här på några dagar.


Jag saknar bästaste Maja!

Gårdagen var en mycket trevlig dag. Jag och Simon lagade god mat, lyssnade på musik, kollade YouTube-klipp och drack lite vin innan det bar iväg till en härlig konsert på Mosebacke. Det var mycket folk och många band, och det blev en riktigt sen natt. Fick telefonsällskap hem vid klockan tre och pratade tills klockan var närmare fem. Jag somnade ganska snabbt sedan om jag inte minns fel.. Vaknade vid tolv idag och har sedan dess suttit vid datorn, kollat på tv, handlat, lagat mat, pratat i telefonen, sökt några jobb och funderat på min framtid.

Idag är en sådan där dag då jag inte vet vad jag vill med mitt liv... Samtidigt som det känns som att jag har alla möjligheter i världen stämmer inte magkänslan och allt känns fel eller omöjligt. Knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0