Utmanad

Jag har blivit utmanad av Linnea!

4 SAKER...

Fyra tv program jag brukar se på : 
Vänner, Mia & Klara, Lipstick Jungle, Melodifestivalen.

Fyra saker som jag gjorde igår : 
Lagade amerikanska pannkakor till frukost, spelade spel med Jocke, gjorde kalasgod kycklingsallad med jättestark vitlöksdressing, åt en 7 ELEVEN-brownie för första (men inte sista) gången i mitt liv. 

Fyra saker jag längtar till : 
Mina planerade spelningar, pengar på kontot, nästa joggingtur (jo, det är sant!), bra väder. 

Fyra saker som står på min önskelista : 
En bra garderob (med kläder som är mina -i rätt storlek), att kunna försörja mig på musik på något vis, att turnén ska gå bra, att jag får vara frisk och glad!


Fyra saker jag tycker om att göra : 
Sjunga, laga mat, slappna av och bara ta det lugnt, titta på film.


Fyra saker jag avskyr : 
Det faktum att jag inte kommer att få någon lön överhuvudtaget imorgon, att känna mig stressad över saker som jag ändå inte kan göra något åt, PMS, att ha fett hår.

Fyra saker jag åt igår :
Amerikanska pannkakor, kycklingsallad, cashewnötter, brownie.

Fyra bloggar jag utmanar :

Maja, Emma, Jocke och Anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0