Uppståndelse!



Till er som funderar på att ta bort er civilstatus från Facebook för att ni helt enkelt inte tycker att den behöver stå där -var beredd på miljoner frågor via telefon, comments, msn och meddelanden i allmänhet. Helt otroligt vilken uppståndelse!!! Jag är ju inte ens "in a relationship", jag ville bara inte ha min civilstatus på Facebook för allmän beskådan. Då var det sagt, så nu kan ni gärna få ringa mig av gamla goda anledningar igen. Det känns verkligen jättefint att ni bryr er och vill veta vad som händer, men jag tog bara bort min civilstatus utan att ersätta den med något. När jag har något att berätta så lovar jag att berätta. Okej?

Kram och god natt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Haha, fascinerande att folk fortfarande inte fattat hur den där funktionen fungerar - var med om precis samma sak för ett par veckor sedan..=P Hoppas allt är bra med dig annars! Kram kram

2009-02-28 @ 17:35:41
URL: http://jamtstors.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0