Sedan sist och framöver..

  • Fick jobba på samma småbarnsavdelning en dag till. Väldigt mysigt även dag nummer två. Hoppas att jag får komma tillbaka dit!
  • Åkte tåg hem till Östersund, var på starta eget-info och väntar nu på att Almi ska ringa och boka in en privat rådgivningstid.
  • Var en sväng på kören och hälsade på. Fina människor, och som vanligt åkte jag därifrån med ett leende på läpparna.
  • Följde med mamma till Trekilen där jag sov som en stock innan jag klev upp och började joggade innan vi åkte in till staden.
  • Umgicks massor med söta mormor, och vi hann med fika och en ögonundersökning, tv-tittning och en massa prat om livet.
  • Åt god sushilunch med mamma och hennes arbetskamrater på Sammurai. Jag fick en klubba, som vanligt! Gillar den killen!
  • Hade riktig myskväll med mamma och pappa på Trekilen. God mat, film och fruktsallad! Så sjukt mysigt!!
  • Följde med mamma till hennes jobb i fredags. Hade så trevligt, och det var extra kul att träffa vår föredetta granne och hennes små barn.
  • Gick en snabbis på staden i Östersund och hittade ytterligare ett par jeans. Nu är pengarna i stort sett slut, men jag har ju i alla fall kläder så att jag klarar mig när jag flyttar hem!
  • Var hem till Emma för supergod tvårätters middag, och sedan bar det av till Gamla Teatern för att titta på Laleh. Vilken UNDERBAR KVÄLL! Konserten var helt fantastisk -vilken människa hon är denna Laleh... och sedan vill jag förstås tacka Emma för all underbar mat, skön sovplats, lån av dusch och inte minst för det trevliga sällskapet. TACK!
  • Klev upp med tuppen för att ta tåget till Sundsvall där jag åt god lunch innan jag mötte upp Jocke för att fortsätta resan till Stockholm med buss. Det blev en riktigt trevlig resa faktiskt, och nu tar vi det lugnt t.o.m. imorgon. Efter det hoppas jag på jobb varje dag tills jag flyttar hem! Jocke blir dock kvar här till på fredag, så även om det inte blir lugnt och ledigt har vi en massa tid att umgås och planera turné.

Japp, det var väl en snabb resumé av vad som hänt sedan sist. Tilläggas bör kanske att jag/vi idag har hunnit med att jogga och vara barnvakt till Hanna, möta upp Maja på NK och laga go'middag! Härligt! Nu är jag trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0