Mysigt!

Idag har jag haft en bra dag. Började med en lugn morgon med lite bokläsning i sängen, och fortsatte sedan med en fika med Jocke innan det var dags att följa honom till tåget. Efter att jag lämnat honom anslöt jag till Maja för att strosa lite på staden och kolla på glas (för att ersätta de jag lyckats ha sönder här i lägenheten -klumpiga jag) för att sedan vandra vidare till Ica där vi inhandlade ingredienser för en riktig myskväll tillsammans med Emmy. Kanongod hemmagjord pizza, lite vin, Ben & Jerrys, ett par godisar, Let's Dance och till sist filmen Hotel Rwanda låter väl som en bra kväll? Vilken bra film förresten! Jag känner mig verkligen otroligt lyckligt lottad här i livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0