Hallå igen!


Mest troligt blir det här jag joggar nästa gång! Härligt!

Nu är jag bara lite snuvig! De ömma lederna och de andra symptomen på förkylning har gömt sig för ett tag, så jag och systeryster tog en tur i spåret igår igen. Det kändes verkligen jättebra! Lite tungt efter ungefär halva vägen, men sedan gick det över och det kändes som att jag hade hur mycket krafter som helst! Helt underbart!

Idag har jag jobbat med småbarn för första gången sedan jag började vikariera på Lidingö. De är så mysiga och söta, och dagen flöt på fint. Imorgon vet jag inte riktigt vilken ålder det blir på barnen då det blir en ny avdelning, men det är nästan så att jag längtar lite. Tröttsamt att kliva upp vid kvart över sex igen, men jag lär överleva.. Jag har förresten shoppat lite idag också! Ett par jeans för 400 kronor. Konstaterade nämligen att jag i byxväg äger två par trasiga leggings och ett par trasiga jeans -resten lånas av lillasyster, och kommer att stanna hos lillasyster när jag flyttar. Dags att göra något åt saken tänker jag. Ska försöka hitta mer kläder för presentkorten jag fick i födelsedagspresent. Något som har något tips på snygga kläder på H&M eller Åhléns?

Kvällen har bestått av mys och gotta tillsammans med Maja och Frida som är här på besök. Riktigt trevligt och gott har det varit! Jag tackar och bockar för det, och för shoppinghjälpen idag! Snart blir det telefonprat, bokläsning och sedan bäddsoffan (tänkte överlåta min sänghalva till Frida, då jag helst inte vill väcka henne så tidigt imorgon) så att jag orkar med morgondagen med jobb och packning inför hemresan på onsdag. Jag längtar hem. Det ska bli så skönt att se snön, Trekilen och mamma och pappa, mormor, mina vänner, komma igång med ett eventuellt företag, se Laleh och mysa!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är som springer och vad bra att det känns skönt! Laleh börjar klockan 21 fast det är onumrerade platser så vi vill kanske vara där ett tag innan. Kram

2009-02-17 @ 21:48:17
URL: http://cemmla.blogg.se/
Postat av: Jocke

Vilken underbar bild! Tumme upp!

2009-02-19 @ 22:50:54
URL: http://www.joakimfardig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0