Stockholm

Åh, vilka sköna dagar. Mycket mys med mamma och Hanna har det blivit, med långa promenader och trevliga fikastunder. Imorgon åker vi hem till Jämtland igen, vilket både känns tråkigt och skönt på samma gång. Tråkigt för att det är mysigt här och för att jag vill träffa syster och Hanna mer innan de flyttar, skönt för att det är lugnare hemma i Jämtland. En annan trevlig grej är bilresan hem med min kära mor! Jag hoppas på ljudbok a'la Martina Haag och gott resefika! I helgen ska jag nog passa på att sy om lite kläder och i övrigt tänkte jag läsa lite och försöka styra upp det sista med min snart startade firma. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja sy om kläder är ju du bra på!

2009-04-16 @ 19:41:29
URL: http://cemmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0