Ännu en dag till ända.

Förmiddagen idag bestod av att vakna, äta frukost, prata i telefonen, söka några jobb via internet, titta på Sex and the City, duscha och ställa mig i ordning, äta lunch och diskutera outfits med syster. Efter det begav vi oss till Stadium där vi mötte upp Kenny, och sedan fortsatte jag vidare till T-Centralen där jag och Fredrik stämt träff. Vi tog oss ut till Fredriks hemtrakter Flemingsberg där vi handlade och lagade kanongod middag bestående av pizza med salami, tomater, banan och ost, och till efterrätt åt vi blåbärspaj med glass. Mums! Vi hann också med en massa prat, tittande på Youtube (som vanligt) och musikspelande. En riktigt rolig kväll! På hemvägen mötte jag upp systeryster på Centralen och vi tog oss en liten promenad därifrån. Det var riktigt roligt att prata med henne på vägen hem efter vår första kväll på skilda håll sedan vi flyttade hit. Vi hade många nya funderingar och saker att ventilera! Kul, kul! Nu sitter vi vid en varsin dator och varvar ner innan det är dags att krypa till kojs... och det blir nog snart om mina ögonlock får bestämma!

Imorgon lär dagen börja som de flesta andra dagar börjat, men på kvällen blir det förhoppningsvis lite andra bullar! Jag, Maja och Fredrik hoppas nämligen att det finns platser kvar på Peros teater som ligger alldeles runt hörnet, där bl.a. Cookies & Beans ska spela imorgon! Det är Frida Öhrns countryband, och det säger väl det mesta? Jag vill se, vill se, vill se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0